MÜSTERI MEMNUNIYETI

3 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #43925
      Levent KIYAN
      Katılımcı

      Memnun kalmayipta, geri vermek zorunda oldugunuz en son Ürün ne idi, geri verirken ne tür Problemle karsilastiniz ?

      Olay, MÜSTERI MEMNUNIYETI cercevesindemi gerceklesti ?

    • #51554
      saksu
      Ziyaretçi

      DiaSA, TeknoSA, geri alma iade de müşteri memnuyetine dikkat ediyor.

      Ben Yakınlarda DiaSA ya aldığım bir ürünü(krem) geri verdim, aynısını ileride başka mağazadan 1.5 YTL altına aldım. Gerekçe beğenmemek. 
      Bir de TeknoSA dan ucuz kamera almıştım, iyi çıkmadı. Sonra bir üst model ucuz kamera ile fiyat farkını vererek değiştirdim. İkinci ucuz kamera da iyi değil ama, ilk ucuz kameradan daha iyi.

    • #51555
      lubimaya
      Anahtar yönetici

      Bir de TeknoSA dan ucuz kamera almıştım, iyi çıkmadı. Sonra bir üst model ucuz kamera ile fiyat farkını vererek değiştirdim. İkinci ucuz kamera da iyi değil ama, ilk ucuz kameradan daha iyi.

      :)

    • #51556
      Levent KIYAN
      Katılımcı

      Bende; benim oglanin parcalanan spor ayakkabilarini geri vermek ve kizimin bozulan müzik setlerini geri verip yenilemek ek islerimin arasinda !

      Tabiiki bazi is yerleri param parca olmus ayakkabilari geri alirken biraz naz yapar gibi oluyorlar ama bir ayakkabi en azindan 1 yil dayanmali dimi ? konuda hayli hasir nesir oldugumdan, pasa pasa geri almak zorunda kaliyorlar. Baktim bu böyle olmuyor 2 ayda bir ayakkabilari geri götür ! karar verdim Markali ayakkabi disinda (bizim oglana ) spor ayakkabi almiyorum artik !

      Kizimda 1996 dan beri, ben diyeyim 5 siz deyin 6 müzik setini halletti !!!!!!!!

      Dogrusunu isterseniz, ben geri vermekten biktim o bozmaktan bikmadi !

3 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.